Kilo almak da almamak da sorun değil yani çocuk iyise sağlıklıysa herşey yolundaysa önemsiz ben ilk hamileliğim de çok kilo aldım mesela sonra hemen tekrardan hamile kaldım ikinciye 105 kiloydum doğumda sonra ne güzel veriyodum valla 80e düştüm şimdi de üçüncüye hamileyim hastane de tartıldım 95di sağlık ocağında tartıldım 92 çıktı mesela bende şaşırdım heralde tartidan tartıya göre degsiiyor heralde