Arkadaşlar enfeksiyonum vardı temizlendi son tahlillerim de temiz çıktı ama dünden beri sprey halinde nioli yağı aldım kullanıyorum rahatlama hissediyorum ama sanki alt karın bölgemde etkisi içten de hissediliyor yani kasiklarim falan.Bebek istiyorum son test negatifti doktor duphaston da verdi 14 gün oldu adet olmadım sizce etkisi ne olur devam edeyim mi yağa faydalı olur mu