Tomris regl olursam da yine giderim teste ama.. bu ay ben bıktım belki erken bıktım sıkıldım ama istemiyorum şuan bebek olursa keşke olsun Allah nasip etsin ama bu ay da olmazsa uğraşmıcam hiç bieşy takip etmicem ilişki de istersem yaşarız eşimle istemezsem de ama bebek deniyoruz yapmak zorundayız moduna girmicem.. bence o yüzden olmuyor zorla beraber oluyoruz resmen robot gibi olduk artık .. sonra adet tarihi bekle stres yap 😬