12 haftalık bebeğimin ense kalınlığı 2.38 mm çıktı .Burun kemiği biraz küçük basık dedi doktor test yaptırmak istersen yapalım dedi.Down da olsa aldırmam diyorsan teste gerek yok dedi.Yaptırmak istemedim. Diğer iki çocuğumun burnu da çok küçük acaba böyle bişey yaşayan var mı ??Test yaptırsa mıydım?İçim içimi yiyor.Diğer her şeyi sağlıklı😞