Kızım 3yasinda 23 gün önce ikinci doğumum oldu 2ay öncede yeni bı eve taşındık ve etrafımızda hiç tanıdık yok bu süreçte kızım çok fazla tablet oynadı hamilegin son ayında baya ağrım vardı ve doğum yaptıktan sonra bebekle uğraşmaktan agrilarimdan oynama bile demedim şuan kendimi okadar kötü hisediyorumki az önce farketimki kızım telefonumu eline aldı ve izlemeye başladığında youtubeyi gözünü surekli kirpmaya başladı başını sağa sola çevirdi ama normal telefon falan izlemediginxe öyle yapmiyo ağlamaktan mahfoldum kızımın gözüne biseymi oldu diye YouTube izleyince niye bi anda gözlerini kirpiyi ve sağa sola ceviriyo önceden böyle değildi ve bugün böyle şeyler oldu ama telefonu eline aldığından beri öyle yapmiyo