Mucize2025 tugrullsmomms Miray kızımın adı ve çok severek koyduk. Tersten okununca da "“yarim ” olduğu için eşimle daha da çok beğenmiştik
Namesiz6 tugrullsmomms Oyumu Farah olarak kullandım.Ama Aybüke isminide çok severim ikiside güzel.Bence sevdiğiniz isimler arasından seçerken anlamlarına göre karar verin.🤍
tazeanne23 Miray ismi en güzelleri arasında ama aslında erkek ismiymiş.. öğrendiğimden beri aklımdan çıkmıyor😅