Zeynep1401 İzmir de devlet hastanesinde doğum yapanlar var mı deneyimlerinizi paylaşabilir misiniz memnun kaldığınız veya kalmadığınız şeyler ne oldu ve hangi hastanelerde yaptınız?
Asilzedemom Zeynep1401 arkadaşım yapmisti trafik hastanesinde beğenmiş ama bir 3 yıl oldu Ege’de iyi diyorlar
Asilzedemom Zeynep1401 şehir Hastanesi daha iyi ama bilginiz olsun doktorlar hemsrieler ilgiliymis epey
Zeynep1401 Asilzedemom evet ege yi duymuştum ama doktorların hemşirelerin yaklaşımı nasıl mesela odalar nasıl tek kişilik mi bunlara cevap bulamadım hiç
Asilzedemom Zeynep1401 onu demiyor kimse ama trafik şehir hastanesi iki kişilik tek kailik oda yoktur diye düşünüyorum
eilf150 Zeynep1401 canım ben bı kac kısıye sordum bende yenı geldım ızmıre egede ozel oda tutabılıyosun az bı mıktar ücret verıp tek kısılık faln
Asilzedemom eilf150 oo çok iyi ayrı ücret istemiyorlarsa ben iki yıl önce ordaydim acilmamisti hala orda olsam kesin orda doğum olurdu