Bebisliiii sakın ama sakın böyle bir hata yapma süt emzirdikce olusur bir seye ıhtıyacın uok sadece su iç yenidoğansanız ben o hatayı yaptım ama sütün yok herhalde bebek aglıuo dediler humayana mı her neyse aldırdım içtim doktorluk oldum mastit oldum bebegim sarılık oldu kaş yaparken göz çıkarma 1 ay oldu gögüslerim düzelemedi sakın içme ya