Mavi37 evet canım 20 günlüktü sanırım ilk koyduğumuzda yoo çukurluğu baya fazla en alt kademede kullandık çok rahat yapıyordu kakasını gazını hiç sorun yaşamadık mesela o konuda ve inan genelde herkes ondan muzdarip. Evet bebeğim sallanmayı sevdi içinde uyuduğu zamanlar da oldu hatta. Şimdi koyunca kendini sallıyor çok kullanışlı ya her gören biraz büyük bebeği olan keşke bizde bundan alsaydık diyor bende iyi ki almışım diyorum kurtarıcı bir ürün ama bebeğinizin sevmeme ihtimali de var ben sevmeseydi iade ederdim o yüzden doğduktan sonra aldım