Kizlar ben 2 normal doğum yaptım birincisi boynuna kordon dolandı kanala inmedi 12 saat suniyle yaptım bir hayli zor oldu benim için 2 bebeğimde gelismi 33 haftada durdu 36 kadar bekledik bir gram almadı üstüne suyunu bitirdi bebek doktorun kararıyla suni aldım öğle 1 de aldım akşam 10:30 da doğum yaptım ebemden hiç memnun kalmadım kendi yatagimda kendi kendime doğurmaya zorladı kesi atmadı hep yirtildim üstelik özel hastaneydi bu ikinci doğum bende travma yarattı çok zor toparlandım aradan 2,5 yıl geçti hiç istemediğim halde gebe kaldım 27+3 oldum ama aynı şeyleri yaşamaktan çok korkuyorum bu dogumumu devlette mi yapsam diyorum özel bu kadar hirpaladi devlet bana neler neler yapar diyorum kendi kendime memnun kalanda var illahlah edende hem korkuyorum hem kararsızım 🥹🥹