38+2 haftalık gebeyim normalde de çok wc çıkarım çok gazlıyımdır bi yerden soğuk gelse direk wc koşarım ama şimdi de gebeliğim boyunca da çok wc gittim günde belkide en az 2 kere kabız gibi ama bugün sabahtan beri kaç kere ishal saatte bir karnıma ağrı giriyo wc gidiyorum normaldede hemen gaz dolduğum ve wc gittiğim için anlayamıyorum burda da çok görmüştüm doğum habercisi ishal falan diye anlayamadım o yüzden