Maralllmm bilkentte doğum yaptım ve mecburi sezeryan olmuştum . Normal doğum için açıklığıma bakarken niye bağırıyorsun diyen mi dersin, ebenin gelip sen hiç normal doğum videosu izlemedin mi demesi dersin, ameliyattaki ekibin ben orda yokmuşum gibi benimle ilgili zaten bu normal doguramazmis diyip gülmeleri mi dersin. Daha çok sayarım inanki. Hayatımın en en kötü 2 günüydü. Tek avantajı tekli odası oldu. Ne doğum sonrası hemsiresinden ne emzirme hemsiresinden hiç kimseden memnun kalmadım. Bana 40. doğumumu yapıyormuşum gibi davrandılar. Bir de arkamdan kendi aralarinda dedikodumu yapmışlar kaynanam duymuş. Onca anlatılan iyi ekipten sanırım bana en karaktersiz olanları denk gelmiş. 😅 Hayattaki şansım.. Şuan kapısından geçmiyorum. Etlik Hastanesi’ne gidiyorum ama doğumunu bilmiyorum. Etlik in bekleme alanı daha iyi çünkü yanımızda eşlerimiz de oluyor sirayi beraber bekleyebiliyoruz, bilkentte tek başına bekleme alanında bekliyorsun o kısmı yalnız hissettiriyordu beni. Suanki halini bilmiyorum ama Bilkentte o gün gidip randevu alamiyordum erken saatlerde gitmem gerekiyordu. Etlik e herhangi bir saat gidip randevum olmadan ordan giriş actirabiliyorum. Suanlik doktorlarını da oraya göre biraz daha ilgili buldum. Tabii bu denk gelme meselesi kötüsüne de denk geldim.