Smhlms Masalada-annesi mide bulantısı yorgunluk kendimi hasta gibi hissediyorum çok şükür bu günleri görmek için beş yıl bekledik 🤲🤲
Masalada-annesi Rabbim sağlıkla kucağınıza almay Smhlms rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin benim 2.gebeligim 7 yaşında oğlum var bakalım bende cuma günü kontrole gidicem meraktayim herşey bende sıfırlandı gibi
Masalada-annesi Bende hicbi ozlem31_ bakalım bende göğüs ağrısı dışında birşey yok bakalım cuma horuvez bebisi
Mars23 Ben 8+4 üm. Hiç kusmam olmadı. Tam bulantı gibi değil ama tatsız hissediyorum. Tüm gün sürüyor. İnşallah bian önce bu hissiyat geçer