Aygn Aşağı yukarı oynuyor valla belirli durduğu bir pozisyon yok 😅 Bir ara göbeğim aşağı indi, dedim aşağı yerleşti ama yok yani. Yine yukarılarda hissediyorum. Şu an 34 haftalık. 2 bin civarı bir kilosu olması lazım. Başlangıcının kilo ile alakası yok çünkü bu ağrılar başladığında yarım kilo kadardı bebeğim 😅 Eşime, röntgen çekilsem herhalde kesin kırık çıkacak oradaki kemiklerde diyorum 😅