7 haftalik hamileyim progestan kullaniyorum kesenin arkasinda kanama var demisti doktor. Ve kusma var mi dedi yok dedim. Kusma yok cok fazla ama asiri bulanti var yemek yemek eziyet haline geldi zaten cok yiyemiyorum zaten istahli biri degilim cok az yiyorum. Yiyemiyorum ve sadece yemek yerken degil sabah uyaniyorum basliyor leblebi veya cubuk kraker anlik yuttugumda sanki saniyelik kesiyor ve gun icinde surekli bulanti var su bile icemiyorum. Bu sekilde olan var mi? Birde gecen gebeligimde ayniydi o zamanda bulantim vardi ama bebegin kalbi durdu 2 ay cektim sonra kurtaj oldum zaten kendiliginden gecti. Birde surekli bunu dusunuyorum hem eziyet cekiyorum bulantilarim var yaa yine kaybedersem diye korkuyorum. Bu kadar zahmeti bosuna cekmek de istemiyorum bebek de cok istiyorum.