Dün araştırma hastanesinin özelinde muayene olup bugün şeker yüklemesi yaptırdım. Bugun Hoca önceliğim hastalar sonuçlara sonra bakcam diyerek 2 saat bekletti. Sanki biz hasta değiliz keyfimizden bekliyoruz. Sinirlendim çıktım hastaneden. Anlayanlar bakabilir mi
Açlık 91
- Saat 150
- Saat 73
Bence normal ama sizce nasıl?