Yagmur0256 Kızlar 38+4 günlük hamileyim. İlk hamileliğim olduğundan tecrübesizim. Doktorum, çatım dar diye sezeryanı önerdi ama ben sezeryandan korktuğum için normal olmasını istedim. Doktorumda o zaman sancını bekle açılma olursa normal doğumu deneriz, olmazsa hemen sezeryane alırız dedi. Ama ben iyice düşündüm ve çevremden edindiğim bilgi ve tavsiyelerle sezeryan olmaya karar verdim. Yarın veya salı günü doktoruma gidecem sezeryan olmak istediğimi söyleyecem. Sizce sezeryan için hangi gün verir? Çok heyecanlıyım biraz da tedirginim ☺
Kardes2907 En yakın zamanı verir diye suşunuyorum burdan takip etmelerime göre o haftalarda sezaryen yapıyorlar. Allah yardımcın olsun.
Hayalperest Benim doktorum 38 +5 için sezeryan tarihi verdi. Ama bebeğim 2 hafta önden gidiyor. Cuma günü kontrole gideceğim belki daha da erken olabilir doğumum. Şuan 35+3 haftalığım
Kubractnzt Hayalperest canım benim ki de 2 hafta önde gidiyor . Şuan 36 haftalık oldum ama ultrasona göre 39 falan oldu . bebeğinin kilosu kaç Çatı muayenesi yaptılar mı yoksa direk sezeryan mı dediler ?
Hayalperest Kubractnzt Ben normal doğumdan korkuyorum zaten onun için bende sezeryan istiyordum. Doktorum da bebek kilolu ve haftası önde olduğu için normal olamaz dedi. 33 haftada gittim bebeğimin kilosu 3000 gr . Cuma kontrole gideceğim şuan kaç bilmiyorum