ayseadn Kızlar 7+2 yim ama 4 gündür kabızım hiç bu kadar kötü olduğumu hatırlamıyorum. Sizler ne yaptınız bu süreçte yardımcı olabilir misiniz ?
Esraxx Bende de aynı sorun oldu sabahları ceviz, kuru kayısı , kuru incir ve bol su tüketiyorum faydasını gördüm