Iydrnjg tamamen bünye meselesi. sezaryanı anlattıkları gibi yaşamadım hiç bi zaman. sezaryandan ilk yürümeden sonra hiç oturmadım hep yürüdüm. elhamdulillah çook rahat geçirdim şuandada 3. hamileyim insanların negatif doğum hikayelerini dinleyip kendimi korkutamam herkes bir değil sende öyle yap