meriypc ben tüp bebek tedavisiyle hamile kaldım.hem tüp bebek sürecinde hem de gebeliğimde aşırı sivilcem vardı.Sivilce konusunda da çok takıntılıyım kendimi pis ve çirkin hissediyordum.güzellik merkezlerine ve pahalı markaların bakım ürünlerine bir sürü para Döktüm ama fayda etmedi.internette satılan lifli sabunlar var,onlardan aldım en son çok da ucuz.Bir tanesini banyoda sırtıma bir tanesini de yüzüme kullandım.sonrasında tonik ve nemlendirici.İki haftada yüzüm düzeldi .iki yıldır geçmeyen sivilcelerim bitti.şuan normal yıkama jeli ile devam ediyorum ,sabunları tekrar almama gerek kalmadı.bu konuda çok sorun yaşadığım için gördüğüm her sivilce postunda öneriyorum.