Ben Sultangazi hasekiye gidiyorum 28. Haftada yapacaklardi ama bir lekelenme yaşadığım için polikliniğe gidip söyledim acile in şöyle dedi iğneyi yapsınlar acilde muayene oldum ama lekelenme kesilmişti muayene esnasında oda servise yönlendirdi ignem yapıldı 15. Haftam