Ben normalda çok iştahlı biriyim. Hamileliğin 6. - 14. Haftaları arası mide bulantısından dolayı çok kustum o yüzden kilo verdim. Sonra hep iştahın açılcak dediler, açılmadı. Şu an hamilelik başından beri 1 kg aldım 28. Haftamdayım. Yani bebek 1.2 kg olduğuna göre plasenta vs de var muhtemelen ben kendim kilo veriyorum. Bu bi yandan güzel bişey ama bi yandan da iştahımı özledim açıkçası yemek yerken zevk alıyodum şimdi sadece doymak için yiyorum