Iydrnjg bir kızım bir oğlum var üçüncüye hamileyim aslında iki çocuk ideal hatta bir çocuk ideal rabbim nasip etti isyan etmek de olmaz yani çok şükür inşallah bu son bide benim üst üste oldu 3 yıldır hamileyim zor geçiyor şuan nasıl yapacam diye düşünüyorum o kadar zor ki bide araları küçük haa büyüdükleri zaman çok güzel olacak ama o zamana kadar ben yaşlanırım heralde 🤣☺️