Serviks boyum kısalmıyor. Sancılarım 100 çıkıyor Nst de düzenli olarak. Doktor yine eve yolladı. 48 saat süre verdi. Kendiliğinden gelmezse doktor karar verecekmiş. Boynunda bir kordon var çok sancı çektiğim için bebeği riske atmaya gerek yok dedi . Var mı başına gelen ?