Onurbanuu Dğn hayatımda yasadıgım kotu gunlerden bıtanesıydı kızlar kasık agrısıyla ev gıttım sıldım kan sıldım kan okadar korktum kı kendımı attım hastaneye hemen aka ne rahımde kanama ne kese etrafında kanama alabı vardı bu sefer karında goruldu 7.73 mm olan kesem 10.41 mm olmustu bebek yoktu daha erken dedıler ama nasıl geldı o kan bılmıyorum o kadar agladım kı PROGESTAN agızdan ılac verdı bırde progestan ıgne kullanıyorum basıan gelen varmı suan yok ağrım ama uyku ve bas agrısı yaptı galıba bende boyle olan varmı:(
Nesli664066 Onurbanuu benim n lekelenmem var bazen pıhtı şeklinde gelıyo iğne ve gitil kullanıyorum sürekli yatıyorum kalkınca da artıyo suan 6+3 olduk pazartesi günü randevum var kalp atısını duymadım hala bende merakla bekliyorum
lamina2708 Bende de 5+2 de lekelenme olmuştu doktor sadece keseyi gördü . Progestan fitil başladım iki günde kesildi zaten kanama görmüyorsa bi problem olmaz inş
Ebrucannnn Bende de 7. Hafta kanama oldu kesede kanama yoktu. Progestan fitil olarak kullandım. Aynı yan etkiler bende de oldu, 9. Haftada tekrar lekelenmem oldu sanırım bu süreçte bebek iyiyse sorun olmuyor bu tarz kanamalar
Onurbanuu Ebrucannnn evet banada oyle soyledıler ama ınsan korkuyor tabı 🤷♀️ ınsallah cabucak atlatırız
Katya1 Kanamanın rengide önemli. Kırmızı ve pıhtı şeklinde değilse normal diyorlar. Hamileliiği boyunca sürekli kanamaları devam eden gebelerde var. Burdada cok görmüştüm. Progestanı ağızdan alınca yan etkisi çok oluyo. Fitl olarak kullanınca olmuyo ya Çok geçmiş olsun bebekte bir sorun olmasın da dikkat edin ağır iş yapmayın 🥰 Kalp atışını duymadan progestan vermemişti nnm doktorum.
Onurbanuu Katya1 ben tüp bebekle hamıle kaldım bana verıldı ıgnesı yanında baska ılaclarda kullanıyorum ama ınsan korkuyor halıyle ınsallah sorunsuz ılerlerız🙏🏻🤰