Ob80  testi yaptım ikinci çizgi yoktu kenara aldım elimi yıkadım temizlendim vs sonra silik bi çizgi gördüm sanki sizce kuruma cizgisimi
Loveis Ob80 kuruma çizgisi bu kadar erken çıkmaz canım. Ayrıca baya silik bi çizgi bu. Bende artimed ile öğrendim ama hemen çıkmıştı. İstersen şuan kan vermeye git yani böyle var mı yok mu bizde bilemeyiz üzgünüm.
Mor-kelebek Ob80 bende artı medde böyle çizgi gördüm ama hemen çıkmıştı benim kan vermek için biraz bekliyorum bir hafta geçsin reglm öyle vericem sizin bat geçti mi
Baciko Baciko sabah bende yaptım çift çizgi çıktı sonra içim rahat etmedi predictör early aldım öğlen yaptım negatif ondan sordum kan verdinizmi
Ob80 Baciko yok kan vermedim sadece bu testi yaptım erken gebelik testinde daha net belli olur ona göre kan veririm dedim
Ob80 Loveis yani bende bu kadar erken kuruma çizgisi cıktıgını düsünmüyorum en iyisi farklı bir test alıp daha yapmak
Ob80 Baciko hayır ilk başta hiçbir çizgi göremedim bende kenara koydum testi ellerimi yıkadım temizlendim son bi kez daha balayım teste dedim böyle gördğm en fazla 10-15 dk gecmiştir
Baciko Ob80 ya bende sabah ilk idararla yaptım hemen çıktı ama içim rahat etmedi kahvaltı yaptıktan sonra predictör early aldım negatif çıktı
Baciko Ob80 ben anlamadım predictör çok iyi diye 350 tl artımed 70 tl predictör negatif artımed pozitif
Aslaninannesi_ Artimed çok sıkıntılı bir test ilk idrarınızla sabah prodoctor erken gebelik testi yaptırmanızı öneririm
Baciko Aslaninannesi_ ben öğleden sonra yaptım predictör negatif gösterdi sabah ilk idrarla erken gebelik artımed yaptım pozitif çıktı hemen
Aslaninannesi_ Baciko ben hamileyken artimed yaptım negatif çıktı yok heralde dedim prodoctor yaptım pozitif çıktı kan verdim hamileydim . Artimed yalancı pozitif de veriyor negatifte