Almirolie büyük eltimin de annesi çalışıyordu, kaynanam baktı onun çocuğuna, ben söyleyince bakamam dedi. Akrabamın kızıda annesine baktırıyordu, yenge rahmetli oldu, kaynanası bakamam dedi, bakıcıya verdi, çokta memnun kaldı, kreşe gidiyor 2 yaşından beri. Yani örnek olarak çok insan gördüm, duydum, keşke ülkemizde annelere, bebekler 3 yaşına gelene kadar olanak sağlansa. Sizde durumunuza göre bir şekilde idare edin, sonra denemedim diye pişman olmazsınız.