Merhaba hanımlar 35.haftaya girmemle beraber karın bölgemde sertleşme var ve yuruyemiyorum bile inanilmaz ağrı yapıyor. Dün kontrole gittim nstde bebeğin kalp atışları yüksek çıktı. Bir kere daha nst çektiler onda normal çıktı. Ama bu karnımdaki sertlik yüzünden çok zorlanıyorum sizce doğum yaklaştı mı niye böyle şiddetli oluyor? Bu arada bir doğum daha yaptım ama onda yalancı kasılma yasamamistim