30+5 iz. Pazar günü sabahtan mide bulantısı ile başladı herşey. Akşama kadar ne yesem çıkardım. Bir kerede ishal oldum. Eşim acile götürdü. İdrarda minik normal bir enfeksiyon gördüler kan temiz. Ama Nst de sancı çıktı. Normal değil, bizdede yeni doğan küvezi yok dye başka şehirde bir hastaneye yönlendirdiler. Gittik ordaki Nst sıkıntısız çıktı. Bu gece ishal uyutmadı gibi bişiy beni 7-8 kez çıktım lavaboya. İstirahat aldım evde dinleniyorum. Çok tedirginim böyle şeyler yayayan oldumu. Daha çok küçük erken gelir dye korkuyorum