Akseec Gokyuzummm eger 19 da catladiysa 29 unda 10 gun olacak 12 gun sonra yani 31 inde tekrar test yap cikarsa kan ver canim
Ranni Mineeee14 ben değeriniz yükselir demiş miyim ? Benim yükseldi demişim kendiside sağolsun herhangi bir aksi görüş belirtmemiş.
Gokyuzummm Mineeee14 Ranni Hanımlar ben heveslenmedim sadece kendi kendime acaba erken mi verdim kanı diye sorguladım diğer türlü kirilmadim yani 🌸
Parinas momBg adet günüm 5 6 gün falan geçmişti yanlış hatırlamıyorsam. Yerleşme kanamam da oldu. Tüm gebeliklerimde illa ki oluyor benim.