sacmalamakizim Kızlar iyi günler 😊 bugün doğumdan sonra 39. günüm, ama bebeği bugün banyo yaptırdık, yarın 40. günümüz oluyor acaba yarın mı yaptıracaktık, ya da 40. gün banyosu şart mı?
Asi_07 sacmalamakizim 40 denilen şey anne için bebekle alakası yok lohusa döneminin bittiği anlamına gelir yani kanaman ne zaman kesilirse tamamen o zman bitmiştir illa 40 gün sürecek diye birşey yok
Byrmm sacmalamakizim biz hergün yıkıyoruz. Yarında yıkayabilirsiniz. Benim kayınvalidem tesbihe okuyo suyun içine koyuyo tesbihi önce bebeği yıkıyoruz sonra kendim kalan suyla yıkanıyorum.
Loveis sacmalamakizim biz 40 banyosu yapmadık 🥰 zaten gün içinde tek başıma baktığım için tek yıkamak zor oluyordu bi eksikliğini de görmedim. Çok araştırdım zorunlu bişey değilmiş sadece bize senelerce aşılanmış yapılması gerekmiş gibi görülen bi adet.