Ranni kesinlikle öyle bizde cinsiyet farkıda var ilk gebeliğimde 6. Yada yeni çıkmaya başlamıştı göbeğim kızımda yani ve alt karın bölgem şiş duruyodu şimdi 2. Ye hamileyim oğlum olucak abartısız söylüyorum 2. Ayda şişmeye başladı ve midemden itibaren bi şiştik var alt karın bölgem gergin daha çok yukarı doğru karnım yani 🤷🏻♀️🤷🏻♀️