Bugün detaylı ultrasonumda sağ böbreğinde büyüme var dedi 1 saat sonra dotoruma gittim beni şimdi de riskli gebelik için isim yazdirdi sekreterliğe birazdan haber vericez biz size dedi ama ne olucak nası bu süreç işlicek bilmiyorum bi bileniz varsa nası olucak yani tam derdimi anlatamadım ama korku var içimde