Bende kestirdim hatta bitkisel boya ile boyatttim, korka korka gittim ama kuafore cevremdekiler o kdr cok korkutuoduki cocuguna bise olursa vebalini odeyemezsin diye o sinirle kestirdim. Onun nefesini ve kaderini yazan Allah, sac kesimiyle alakasi olduğunu sanmıyorum 🙂 Allah tum bebislerimize saglikli hayirli uzun ömürler versin