Bebekayik alpege_ madreysubebe kesin kanlı olucak diye bişey yok benim nişanım yeşil sarımsıydı hiç kırmızılık yoktu ama jöle gibi katı biraz akıntı gibi değil görseniz kesin anlarsınız yuvarlak oluyo genelde tıpa gibi düşünün
miraclenaz madreysubebe merhaba sizinki top gibi katı kıvamlı büyük müydü ve kaçıncı haftadan beri vardı
madreysubebe miraclenaz Benimki 7. aydan beri vardı gerçekten kıvamlı ve uzayan beyaz sarı arası bir şeydi
alpege_ madreysubebe o zaman benimde akinti ya çok farklı bisey yoktu sadece daha uzun ve kivamliydi doktora soylemem gerekir mi sizce nst de bisey cikmazsa ultrasaonda iyiyse sorun yoktur heralde