dunnobeck Merhaba, ben 12.haftadan itibaren solgar’ın d3 vitaminini kullanıyorum. Şu anda 22 haftalık olduk ama balık karaciğer yağından üretildiğini yeni fark ettim. Hamileyken bu ürünü kullanan oldu mu? Sakıncalı mıdır acaba
Blale Merhaba bende kullanıyorum 12. Haftadan beri. Şu an 34+5 im devam ediyorum. Sorun olmaz endişelenmeyin,d vit kaynağı o sadece. Koyun yünü yağından da elde edilen d vitamini var. Bence onun yerine balık karaciğerinden elde edilmesi daha sağlıklı.
dunnobeck Blale Cevabınız için teşekkür ederim 🙏🏼 Ben de doktorumun yazdığı markayı bulamadığım için solgara güvenerek almıştım, sonradan sorduğumda doktorum da kullanabilirsin demişti. Siz de doktor tavsiyesiyle mi kullanıyorsunuz?