Camilla96 geçmiş olsun. Şeker tansiyon çıkabilir önemli olan doktor takibinde kontrollü olması, hepsinin tedavisi var sonuçta. Benim en çok korktuğum farkında olmadan ilerleyen bir şekerdi açıkçası, en azından erkenden farkedildi kalıcı hasar olmadan devam edebiliriz içinizi rahat tutun.