yyssmmnn Kızlarbugun programıma göre 30+4 üm doktor 11 şubatta 32. Hafta oluyosun raporunh vercem dedı. Ben 13. Unde 32 oluyorum kendı programıma göre anlamdım ya bıde 32+0 da mı verılıyor 32+6 damı 🤷♀️