Kızlar tahlil verdim enabızda yassı epitel ve idrar tetkiki değerlerimin hepsi yeşil normal görünüyor.
Tam kan değerlerinde bi kaç kırmızılık var doktor idrar yolu enfeksiyonu olduğunu söyledi. Antibiyotik verdi
Bu nasıl oluyor anlamıyorum. Enfeksiyon idrar da olmayabilir mi ben mi çok sorguluyorum anlamadım?