Merhaba kızlar, formda yazılanları okuyorum ama içim içimi yiyor. 20 ocakta şiddetli karın ağrısıyla birlikte çok az lekelenmem oldu. Bunun üzerine test yaptım pozitif çıktı. Hemen kan verdim Beta Hcg değerim 1374 olduğunu öğrendim. Diğer gün doktor kontrolüne gittim. Karından ve alttan ultrason ile baktılar kese görünmedi. SAT 03 Ocak. 10 gün beklememi istedi doktor ama o akşam şiddetli karın ağrısı ile hastaneye gittim. Yine ultrason ile bakıldı herhangi bir sorun olmadığını gaz sıkışıklığı olduğunu söylediler. Karın ağrılarım yok kanamam da yok ama bende başka bir belirtide yok:( mide bulantısı vs. Sevinsem mi üzülsem mi bilemedim. Aranızda böyle durum yaşayan oldu mu?