Ftsss777 doktorunuzun yönlendirmesine göre gidin her gebelik bir değil, herkesin ağrı eşiği bir değil. Benim kendi sancım gelmedi yani vardı nst de çıkan ama ben hissetmiyorsum 43. Haftada yatışım yapıldı mecburi, kendi sancımı bekleyecek durumum yoktu artık . Kanaması olan, suyu gelen, ağrısı anormal olan kişi evde bekleyemez riskli olur beklemesi dinlemeyin öyle diyenleri