Papatyamom44 Annekuzusu066 benim bat 6 umutsuzm ama yine de beklemedeyim üstte kalsın diye yazoyorum ❤️
Papatyamom44 Annekuzusu066 yedek varsa evde yap bende tdy spariş ettim bekliyorum geldiği gibi yapıcam 😂
noble1 Benimde bat 4şubat, geçen salı ovitrelle vuruldum. Bu aksamdan sonra her aksam test yapmaya başlayacağım iğne etksini takip etmek adına. Test yapmıcam diye kendimi kastıkca stres oluyorum gerek yok 🙃 Umarım positifi görürüz🎉
Annekuzusu066 noble1 inşallah canım bende yumurtlama gördüm ama bakalım kasıklarım da batma oluyor ara ara benn sanki var hissediyorum ama
Annekuzusu066 Merveemctgcl ayy benimde aynı beraber bekleyelim bakalım sizde durumlar ne ne zaman test yaparız aceba
Merveemctgcl Annekuzusu066 canım benim bu ay ümidim yok adet olunca tedaviye başlicaz gecikme olursa yaparım ancak testi