Genele bakıldığında neredeyse imkansız olduğunun farkındayım ama bu sabahtan itibaren bebeğin olduğu kasık bölgemde hareket hissediyorum, sanki yukarı doğru sistematik bir itme var gibi pıt pıt bi his açıklayabildim mi 😅12+3’deyim böyle bir şey yaşayan oldu mu? Bebeğin hareketlerini hissetmiyorumdur heralde di mi?