Melike_karaca34 doktora inanmayıp bize mi inanacaksınız 😅 herşey normalsa korkmayın, çok güzel olacak bi kere olumsuz yaşadınız diye hep olumsuz olmaz. Tadını çıkarın, ilk kötü mü desin doktor. Bakın iyi demiş, altında bşy aramayın, sevinin ki iyi dedi 👏