Mervemrah ARKADASLAR 4+5 GÜNLÜK HAMILEIM SABAHLARI COK SIDDETLI KARIN AGRISI SONRA AKSAMA KADARDA BAZEN GIRIP BAZEN GIRMIYOR AGRI NORMAL MI YA ADET AGRISI GIBI.KORKUYORUM SIMDIYE.KADAR 4 KAYBIM VAR.
Ezgisare İlk zamanlar regl ağrısı gibi olması çok normal aslında ama 4 kaybın varsa yinede bi doktora danışmalısın kesinlikle