danla2711 Kızlar isimli hastane çıkışı ve kapı süslerinizi nereden aldınız 🥰 ben ilk bebeğim olduğu için çok heyecanlıyım içimde kalmasın istiyorum 🥰 23+3 haftalığız önerilerinizi ve resimlerinizi bekliyorum 🥰
poyrazmom_ danla2711 instagram theduubaby den isimli set yaptırdım kapı süsü ve magnetleri yine instagramdan şevvalin atölyesine yaptırdım 🤗
Zembek danla2711 merhaba sağlıkla kucağınıza alın inşallah annelik her zaman en iyisini istemek hayırlı evlat olsunlar
mehtapbayarr danla2711 aslında internetten izleyerek punch sanatı öğrenip kendiniz yapabilirsiniz ben her seyini kendim yapmayi dusunuyorum kısmet olursaa🤍
Hamide_00 danla2711 cinsiyet ne cnm kız için çok güzel bi sayfa var arkadaşa da ordan hediye yaptırmıştık ben oğlum için de trendyoldan yaptırmıştım çok güzeldi
danla2711 mehtapbayarr yaa maşallah🥰 çok güzel olurdu ama maalesef çalışıyorum vakit bulamıyorum 😐😢 32.haftamda izne çıkacağım o zamanda bebeğin kıyafetleri buzluk hazırlığı ve ev temizliği ile ilgileneceğim desteğim olmadığı için tek başıma yapacağım hepsini🫠 çok isterdim kendim el emeğimle yapabilmeyi😍
babyandmomy__ mehtapbayarr bunu bende yapmak istiyorum videoları izledim çok zor gelmedi yapabilirim diye düşünüyorum siz malzemeleri nerden aldınız
Sedakrt mehtapbayarr merhaba örnek atabilir misiniz ☺️ bende doğum iznine ayrılınca kendim yapmayı düşünüyorum . Şuan kapı süsü fiyatları oldukça pahalı belki daha uygun olur bu şekilde 🥰
mehtapbayarr danla2711 evladınızın ismi ne? ben size hediye olarak göndermek isterim :)) bana da uğraş olur 🫶🏼
danla2711 mehtapbayarr yaaa gerçekten mii çok teşekkür ederim 🥰 emeğinize sağlık güzel yüreğinizle beni çok mutlu ettiniz Allahta sizin karşınıza sizin gibi güzel kalpli iyi insanlar çıkarsın yavrunuzu sağ salim kucağınıza alın inşallah🥰 Karan ismi oğlumun🥰💙
mehtapbayarr babyandmomy__ ben punch kitini kirlent kiliflariyla beraber internetten aldim 4 kirlent yaptim 1 kilif artti onunla da bardak altligi tarzinda seyler yaptim coook kolay bi ugras Allah izin verirse evladima yastik kapi susu dogum hediyeligini de yapicam hic zor bi yani yok dogru ip ve dogru kumaşla igneyi pıt pıt batırıp cikaracaksiniz o kadar 🫠🫶🏼
mehtapbayarr babyandmomy__ hepsi aynı needle kit yazin dedigim cikacaktir benim dedigim kırlentli kitin icinde ignesi yok onu ayrica alacaksiniz