[silindi] Merhaba kızlar . 19+2 gebeyim . Bebeğimin hareketlerini sadece 18. Haftada 3 defa hissettim. Daha da hissetmedim . Bu durum normal mi ? Telaşlanmalı mıyım ?
Yogurtlupilav Normal daha minik olduğu için hareket etse de hissetmiyor olmanız doğal. Ama 25. Hafta ve sonras Inda netleşiyor.