Merhaba hanımlar. 35+2 haftalık hamileyim. Öncesinde 3 kez yumurtalık dönmesi ameliyatı oldum. Bebeğimin sağlığından yana bir sıkıntı olmadığı sürece sezeryan olmak istemiyorum. Ama son birkaç gündür normal doğumdan da korkmaya başladım. Pozitif normal doğum hikayelerimiz varsa dinlemek isterim. Benim gibi korkanlar varsa belki bir nebze içleri rahatlar 🌸