rabis-0201 herkese merhaba, 23. haftada detaylı ultrasona girdim,bebeğimin sol böbreğinde çok sayıda kist görüldü ve multikistik displastik teşhisi kondu. başına böyle bir durum gelenler neler yaptınız,doğumdan sonra nasıl bi yol izlendi acaba?
Beyzahamarat72 rabis-0201 banada kalbınde parlaklık bırde bobrekte genışleme olduğunu soyledı aynı seylerı banada onerdı yaptırmak istemedim erkek bebeklerde gpruluyormus zatdn kafamda takmıyorum dogumdan sonra gecicek inşallah buna ınanıyorum bobrek sorunları için erken sünnet etırmek gerekiyormuş doktorum soyledı bızde erken sünnet etırcez
Asel_in_annesi Benzeri şu an benim başımda 22 haftalık hamileyim detaylı ultrason da bebeğimin elleri ve ayaklarının 6 parmaklı olduğunu ve böbreklerinde polikistik böbrek sendromu olduğunu böbreğin parlak olduğu ve katmanların bütün olduğunu söylediler amniyosentez önerdiler ve bebeği almak istiyorlar bende izin vermedim ne kadar ömrü varsa o kadar yaşar Allah nasıl nasip ederse
rabis-0201 Beyzahamarat72 bende acaba doğuma kadar düzelir mi diye bekliyorum ama her kontrolde aynı çıkıyor,bencede erken sünnetin faydaları daha çok gibi görünüyor, sağlıkla dünyaya gelsinler inşallah