Leo1234 İğneyi dün sabah yapmıştım şuan 24saat falan oldu. Bugün inanılmaz ağrım var kasıklaırmda regl olcak gibiyim yaa böyle mi oluyor iğnenin etkisi
Arhez20 Leo1234 maalesef 2-3 gün sürüyor dinlen belinden sıcak su torbası yapabilirsin beni rahatlatmıştı
Leo1234 Arhez20 çalışıyorum dinlenme gibi bi olanağımda yok ve işim yorucu ayaktayım yürüyorum sürekli 😔 ağrıya dayanırımda çok ayakta duruyorum o etkiler mi acaba
Arhez20 Leo1234 benim yürürken batmalar oluyordu inşallah senin olmaz her vücut farklı etki gösteriyor
Ftmnur11 Arhez20 sonu güzel olsun inşallah.femarada beni mahvediyor baş ağrısı yapıyor.bu son olur inşallah.bu seferde olmazsa gonalf başlarız dedi doktor.icimden gelmiyor artik
Leo1234 Ftmnur11 ayy evet femara kullandım 5gün off öyle bi baş ağrısı görmedim yani migrende var bende çok etkiledi beni yaa, şimdi iğnede baya kasık ağrısı yaşıyorum
Ftmnur11 Leo1234 benimde kaşık ağrım ve belimin yanları ağrıyor biraz.asil zor olan test gününü beklemek 🤣
Leo1234 Ftmnur11 15ocak, evet beklemek çok zor 🤦🏼♀️ ben işten dolayı çok hareket ediyorum çok ayaktayım falan inşallah bunlar çok etkilemez ya tutunmayı
Ftmnur11 Leo1234 benimde 13 ocak.10 Şubat’ta test yaparım galiba. Ayakta durmak da etkilemez bence rahat ol :)
Lovebaby27 Leo1234 ben dayanamadım erken test yaptım canım negatif çıktı bat kadar bekliycem inşallah olumlu olmuştur hepimizinkide
Arhez20 Leo1234 bir kaç gün dişini sık canım . İnşallah çektiğimiz ağrıların acıların mükafatını alırız
Leo1234 Ftmnur11 hadi inşallah tutmuştur ikimizinde çok amiiinn🙏🏻🙏🏻🥹🌸 ay bilmiyorum ya çok koşturdum falan biraz tuhaf hissettim ağrımda çok 🤦🏼♀️
Ftmnur11 Leo1234 inşallah 🤲🏻🥰 Bende dün bahçe temizledim babamla.asiri yoruldum sabahtan akşama kadar uğraştık.kafam dağıldı iyi oldu ama bilmiyorum 😄
Leo1234 Ftmnur11 evet düşünmemek açısından bişeylerle uğraşmak iyi aslında kısmet ya valla nasip yani 🙏🏻🌸dua edelim birbirimize 🙏🏻